5 Ocak 2014 Pazar

YENİ VİDEO | Taranta Babu - March of the Freedom


Merhaba sevgili Bir Baba Indie okurları. Bilen bir kaç milyar insan var ama tekrarlamakta fayda var. Sevimsiz Ankara'nın, sevimsiz bir köşesinde askerliğimi yapıyorum. Evet! Kafası üç numara, komün halinde Kızılay'a doluşan bir grup asker arasında ben de varım. Gururlu muyum? Tabi ki hayır!

...ve evet tam sandığınız gibi Dikimevi'nde askerlerle dolu bir internet kafede blog yazıyorum. Bak işte şimdi gururlandım! (Saool!)

- Dikkaytttt! Taranta Babu Solda!

Aylar sonra, türlü sevimsizliğin içerisinde bir şeyler keşfetmişim. Paylaşmayacak mıyım? Bunu yapamazdım. Huzurlarınızda örgütümüzün yeni projesi. Taranta Babu

Örgütün yeni projesi baya kalabalık ve buram buram güzel melodilerle döşenmiş durumda. Üstelik ismi Nazım'dan geliyor. Öylesine güzel, öylesine içli!






Kadrosu şu şekilde: 

Korhan Futacı/ Alto saksafon
Burak Irmak/ Piyano

Gökhan Şahinkaya / Bas gitar

Erdem Göymen / Davullar ve ziller

Özün Usta / Davullar ve ziller

Barlas Tan Özemek / Gitar

Meriç Demirkol / Soprano saksafon

Serkan Çiftçi / Trompet

Ersin Özer / Trombon
Can Ömer Uygan / Trompet
Barış Ertürk / Bariton saksafon






Devamı da gelecektir diye umuyorum. Dar vaktimde arkama yaslanıp dinlemeye koyuldum. Detayları düşer elbet Bir Baba Indie sayfalarına ama kadroya bakınca en çok sevindiğim şey, tekrardan Burak Irmak ismini görmek oldu. 123 sonrasında bir daha görememe endişesi vardı. Şimdi içim rahat. Kaybolmayasın sevgili Burak Irmak!

Şimdilik arkanıza yaslanın!

Uygun adım!
İleri marş!

Söylediklerimi yüksek sesle tekrar et!

March of the Freedom



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder