27 Mart 2011 Pazar

Dadafon - Bukowski'yi sevebilmek

Sayın Meclis Üyeleri,

Bu erkek ırkı enteresan yaratıklardır, yani nasıl anlatsam bilemedim. Çok alakasız şeyleri kıskanabilirler...

Sevgilisi var diye arkadaşlarını da kıskanabilirler, el ele yürüyen sevgilileri görünce de kıskanabilirler... Kadınları Bukowski'yi (Allah rahmet eylesin) çok seviyor diye Bukowski'yi bile kıskanabilirler.. En azından benim için durum böyle, kişisel bir görüş olsa da erkek ırkının geneli için doğru bir önermedir.

"Çocuğa bak, yanındaki kıza bak. Hiç mi uyum olmaz lan" lafını eden erkek şahıs varsa çevrenizde, bu kıskanma genellemesi de doğrudur sayın meclis üyeleri..

Sayın Meclis Üyeleri;

Dedim ya sırf bu sebepten Bukowski'yi sevmeyen kişiler var ama eminim ki Dadafon'u dinledikten sonra, o düşünceler değişecek..
Dadafon'dan sonra Bukowski'yi sevebilirsiniz aziz yurtdaşlarım. Ben dinledim, ben bile sevmeye başladım..

Sayın Meclis Üyeleri;

Dadafon'u dinlediğiniz zaman aklınıza dadaistler geliyor değil mi? Benim de aklıma geldi, kesin saçma sapan (Dadaizm'e yoğunlaş) bir gruptur dedim ama değilmiş. Yaylıların olduğu, mükemmel bir sesin vokalistlik yaptığı bir grup bu.. Kırılgan, naif, halis, munis bir grup Dadafon... Yer yer Jazz'dan etkilenen, yer yer Post Rock'a kayan ama yaptıkları her işte kırılganlıklarını koruyan, enteresan bir grup.

Her şeyden önce ekonomiye zararları yok efendim, açıyorlar Bukowski'nin kitaplarını, sonra şiirleri besteliyorlar. Oluyor mu sana birbirinden güzel besteler, güfteler...

- Zamanınız doluyor efendim
Vecihi: Lafımı kesmeyiniz efendim
-Hatırlatmak babında demiştim
Vecihi: İstirham ediyorum, bölmeyin cümlelerimi

Nerde kalmıştık efendim;

Dadafon'u dinlediğim günden bu yana Bukowski'yi severek okuyorum. Siz de dinleyin meclis üyeleri... Ön yargılardan kurtulmak iyidir, güzeldir.

Dadafon'u dinlemek isteyen arkadaşlar Slow Day'den başlayabilirler, sonrasında My Dream is Dead'e geçebilirler.

Sayın Meclis Üyelileri;

Dadafon Norveç ellerinden çıkmış bir grup. Nasıl böyle nameli, kırılgan şarkılar yapıyorlar? Bizim vatandaşlarımız niye böyle şarkılar yapamıyorlar. Onları da mı ithal edelim, anlamıyorum, anlamıyorum... Dinleyiniz, dinletiniz...

Şakşakşakşakşakşak..

(Nasıl laf soktum ama meclis başkanına, kralım ben kral)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder