13 Ocak 2012 Cuma

Brice Randall Bickford

Şunu fark ettim geçenlerde, özellikle yeni dinlediğim gruplar üzerine post yazarken, konuyla çok alakasız bir paragraf yazıyorum ve o konuyu yine alakasız bir şekilde grubun yaptığı müzikle bağdaştırıyorum ve grup hakkında yazmam gereken asıl şeyi yazmaya başlıyorum. Herhalde müzikle olan bağlantım çok bireysel bir boyutta. Yoksa neden sürekli aynı yapı üzerinden yazmaya çalışayım ki... Değil mi dostlar? Bilemiyorum.
Konu bunlar değil tabi, konu Brice Randall Bickford adlı solistin güzel mi güzel, sevimli mi sevimli sesi... Blogta Tristame adında bir proje hakkında birkaç şey karalamıştık.

O yazıyı al, buraya yapıştır. Hiç sırıtmaz, hatta özneleri değiştirdiğimizde daha da güzel olur. Brice Randall Bickford sesi güzel erkek vokal familyasından. Benim için 'sesi güzel erkek vokal' tanımı nedir peki? Bağırmadan derdini anlatan tok bir ses. Kalın ses değil kastım, daha tok bir ses, derinden gelen bir ses, daha atmosferik. Brice Randall Brickford'un sesi de tam da benim kategorime girecek vokallerden.

Zaten vokal performansı güzelse bir albümün, gerisi pek önemli değildir benim için. 

İyi bir sese sahip olan vokal sayısı bir elin parmaklarını geçmez ki piyasada. Peki ya vokale eşlik eden unsurlar da güzelse? İşte o zaman müzik ziyafeti ortaya çıkar. Gerçi bu iki değişkenin bir  arada olduğu albüm sayısı da azdır ama ne yapalım. Kader, kısmet...

Her neyse iyi bir vokalin yanında, alternatif rock'a göz kırpan bir adamın müziklerini dinlemek isterseniz, Brice Randall Bickford aradığınız kişilerden birisi olabilir.

Sadece vokal performansı bile yeter müziği dinlemek için ama diğer unsurlarda bir o kadar güzel..

Esenlikle kalınız.

 Brice Randall Bickford - Danville by Kejura


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder