22 Mayıs 2012 Salı

Leftover Cuties - Yazlık grup aranıyor!

Kahrolası yaz yine geldi. Sıcak, ter, koku ve telaş içerisinde şehir kaosu daha da çekilmez hale geliyor ... 
İnsan bu zaman diliminde yaşamaktan nefret ediyor, ne güzeldi kış oysa. En azından, müzik ile kişisel ilişkisi olanlar için  kış daha anlamlıydı 
Kış yolunu gözlüyorum. Şimdiden özledim seni.

Yazlık grup arıyorum. Oldukça açık bir ilandır bu. Yaz grubu nasıl olur hiç bir fikrim yok, sadece müzikle kişisel olan ilişkime bu aylarda da devam etmek istiyorum. Nedir beklentim?


Biraz hareketli ve melodik şarkılar. Solistin (eğer varsa) sesinin de dinlenebilir düzeyde olması. Fazla beklentim yok aslında, değil mi dostlar?

Bu beklentilerimi karşılayan bir grup var, adı Leftover Cuties. Yazlık grubu mu Leftover Cuties? İnanın hiç bilgim yok, sadece beklentilerimi karşılıyor. Leftover Cuties, az da olsa esen rüzgara, güzel notalarla eşlik ediyor. 

Melodik bir grup Leftover Cuties, ortalığı çok bulandırmadan, saf bir şekilde hikayesini anlatıyor. Oldukça güzel sesli bir soliste sahip hatta. Bunca zaman böyle bir solistin arka planda kalması da yeterince enteresan. Blues, folk ve jazz karışımı arayanlar için oldukça ideal olan Leftover Cuties, yaz aylarında ara sıra esen rüzgar gibi oldukça değerli ve güzel... Kışa özlem belki de..

Dinleyiniz bu güzel duo'yu, yaz ayları için oldukça ideal.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder